Diagnostika

Zapojení alarmů, přídavných budíků, ...
c-ya
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 led 2016 16:56
Bydliště: Praha
Věk: 29

Diagnostika

Příspěvekod c-ya » 03 čer 2016 11:59

Zdravím,

hledal jsem možnosti pro provedení diagnostiky na mé tarze a na několika fórech jsem našel informaci, že by se v ní mohla vyskytovat zásuvka na OBD II konektor. Informace se různí v tom, kde se nachází, jedni tvrdí že na řidičově straně za páčkou otevírání kapoty, další zase že tento konektor je za rádiem na straně spolujezdce. Po hledání jsem nic podobného standardnímu konektoru na OBD II nenašel, možná jsem hledal špatně.

Mam konfiguraci s motorem D16Y8, rok výroby 1998, ECU dle čísla na ní by měla být * P28-G03 : ODB II 96+ European del Sol (SOHC VTEC) (Looks like P73), někde značená jako OBD2a.
Standardní 2 pinový konektor pro vyblikání chyb je hned u ECU a funguje, 3 pinový tamtéž a snad také funkční.

Věděli byste někdo, zdali se v autě nachází OBD II konektor nebo jak diagnostiku u auta vypsat?

Předem díky za odpovědi.

Uživatelský avatar
amwas
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 22 pro 2015 08:53
Bydliště: Partizánske
Věk: 63
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika

Příspěvekod amwas » 04 čer 2016 20:16

Za rádiom je SRS-ko. Nemám síce zrovna tvoj model, ale niečo sa mi marí že by konektor mohol byť niekde pod sedadlom spolujazdca. Bez záruky.
Edit: Podľa všetkého ak sa dá veriť tejto schéme
SRS.pdf
, tak všetky tebou popisované miesta sú správne. Za rádiom je jednotka SRS s konektorom pre reset pamäte SRS, pri spolujazdcovi diagnostický konektor a pri šoférovi dátový konektor. Kto vie viac nech sa ozve.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Enjoy it!