P: EG2 po částech
Napsal: 02 kvě 2016 23:41
Auto mám od roku 2013, po dojetí sezony jsem auto uzavřel v garáži a začal připravovat na celolak (podotýkám, že vím jak po čas stání naložit s motorem, tudíž NE nejsou přilepené kroužky).. času a celkově odhodlání se dokopat do dokončení bylo málo a ostatních povinností dost..
auto prošlo nějakými modifikacemi a úpravami, bot dutch jí používal jako hračku na polygon v Mostě.. speclist:
- 62 mm klapka
- v zásobě mám sání repliku Venom s přípravou na bypass IACV
- brzdy a nápravy z 1.8 VTi před repasí
- přední stabilizátor z ITR DC2 včetně přední nápravnice
- interiér v perf. stavu naprosto nezničený
video pro ukázku jak to mazalo na sprintech
v té červené mrše je B18C6 po modifikacích s naměřenými 156 kw/203 nm (podotýkám, že ale měla tučnou nabírací kůru)
video ze závěru sezony 2013 v Mostě od 7 minuty zde
fotky http://bullseye89.rajce.idnes.cz/VTi/
auto prošlo nějakými modifikacemi a úpravami, bot dutch jí používal jako hračku na polygon v Mostě.. speclist:
- 62 mm klapka
- v zásobě mám sání repliku Venom s přípravou na bypass IACV
- brzdy a nápravy z 1.8 VTi před repasí
- přední stabilizátor z ITR DC2 včetně přední nápravnice
- interiér v perf. stavu naprosto nezničený
video pro ukázku jak to mazalo na sprintech
v té červené mrše je B18C6 po modifikacích s naměřenými 156 kw/203 nm (podotýkám, že ale měla tučnou nabírací kůru)
video ze závěru sezony 2013 v Mostě od 7 minuty zde
fotky http://bullseye89.rajce.idnes.cz/VTi/